Şoseaua Bucureşti Ploieşti, nr.7, sector 1, Bucureşti - cod poştal: 031682
Tel.: 021.315.39.29; 021.315.39.30; 031.690.10.02
Apel gratuit TELVERDE: 0.800.800.951 (număr de telefon apelabil din reţelele de telefonie fixă)
Fax.: 021 314.27.57
Operator de date cu caracter personal numărul 16339 / 09.04.2010
Procedură - solicitare remediere eroare stare card
Solicitare online furnizor de servicii medicale - remediere eroare stare card -pentru cardul naţional de asigurări sănătate emis pentru Casa de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti - card BLOCAT, card INACTIV, card TRANSPORT
Codurile de eroare pentru care se poate solicita remediere stare card prin interemediul formularului de mai jos, sunt: -5; -15; -17 ERR_UM_STARE_CARD_INVALIDA = -5 Stare card invalidă pentru a executa operația în UM
ERR_CARD_BLOKED = -15 Card Blocat
ERR_INVALID_CARD = -17 Card Invalid
Pentru alte erori (alte coduri de eroare) trebuie să vă adresați Serviciului de suport pentru cardul de sănătate (Telverde Card Național de Asigurări de Sănătate: 0800.800.950), utilizați adresa de e-mail suport.ceas@casan.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat si eroarea (codul de eroare).
Formularul se utilizeaza exclusiv pentru cardurile naționale de asigurări de sănătate emise pentru CAS M Bucureşti.
Pentru cardurile de asigurat emise pentru alte case de asigurări de sănătate solicitarea de remediere eroare card se transmite pe e-mail la Serviciului de suport pentru cardul de sănătate, e-mail:suport.ceas@casan.ro, în e-mail se va preciza: numărul de document, codul de asigurat și eroarea, adresa de e-mail suport.ceas@casan.ro poate fi utilizată și pentru carduri emise pentru CASMB.
- Pasul 1 - Completaţi datele solicitate în Formular solicitare remedirere stare card
- Pasul 2 - Apăsaţi butonul TRANSMITE SOLICITARE
- Pasul 3 - La adresa de e-mail solicitant (e-mail furnizor de servicii medicale), veţi primi un mesaj transmis automat de la CASMB SITE - SUPORT EROARE CARD, prin care se confirmă înregistrarea solicitării
- Pasul 4 - Solicitarea va fi preluată spre soluţionare de către Echipa de suport CASMB CARDURI şi urmează să primiţi un răspuns privind modul de soluţionare a erorii (stare card).
Soluţionarea erorii (remediere stare card) se face exclusiv in timpul programului de lucru al CAS M Bucureşti